Helgen tills nu ;D

Jag vill se dig igen ja så jävla underbar, jag vill vara med dig vare timme och minut! Vi somnar på natten ja måste de ta slut? Jag vaknar på morgon och känner värmen i sängen, jag vänder mig om och ser den finast ängel!

Helgen har vart helt underbar, så jävla rolig så det finns inte! Festandet började vi redan med i torsdags då spelad vi brännboll och grillade på viskans plan, jadu vad finns det att säga?! Lite för mycket dricka för lilla mig, men det är en annan femma de  XD!  Haha.
På Fredag vart de samma sak med samma folk, fast det vart en grogg och inge mer för min del, trevlig var det.. . Kvällen slutade med att ja, Frida och Elin sov hos Stoffe! Jätte mysigt kan jag lova^^, not! Haha
Lördag var träslaget i ånge! :D Ohh yeah! Jag och Frida tog och badade med kläderna på vid 20.00 tiden i vojen. Var kanske 80 st där då, som dömde ut oss. Haha Skiiiiiter i! :D Rolig vare iaf, Cassi babyen var också med i torsdag yeah! :D

Måndag! Dagens notis! :D Haha är med Frida och Cassi sitter i soffan och dricker lite Fanta och Coca-cola! Oohh Yeah nu jävlar ska vi ut och rööööööööja

Ha de bra shuuyao! :D
None
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0