Tråk väder!

Igår gick jag Cassie och Frida på stan, de var mysigt. Vi träffade på Malin och Linda, vi tog en glass och gick satte oss. Då kom Dagge, skit kul att träffan han igen, det var ett tag sen. Sen när han gick fick jag en jätte kram och en puss på munnen! :D Ohh vad jag blev förvånad, börjad e skämas jätte mycket :D men de är en annan femma :D hihi Sen på kvällen gick jag Frida och Madde och käkade på donken och sen gick vi på bio och såg what happens in vegas. Den var skit bra :D haha sen sov frida här. :)

Idag har jag och Frida sovigt fram tills typ halv 2, de spö regnade ute, så fan eller att jag tänkte gå från stan till norraberget för att ha avslutnings ficka. Hell no! Ist har vi mysigt i soffan och käkat hlea dagen. Sen kom Elin :D yeha! Nyss drygade vi med en ful jävel från gbg, haha jävligt kul var de =) haha nä nu ska jag fixa mat till dom här as gamarna XD sen ska vi ner till stan och hyra film :D oooh

Då bugar och bockar jag för mig :D
ha en bra kväll 
 Puss / Ida Österholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0