Studenten :D

Shuu yao!

Idag är det en stor dag :D Min Älskade stora syster tar studenten idag:D Visst vi bråkar 24/7, men hon är endå  mitt lilla cp :D och idag är det din dag :) Kom hem för drygt en timme sedan, har sovit över hos en kill kompis :P. Har plockat en massa blommer, så nu luktar det som en sommar änge här inne i huset. Underbart! Snart kommer syrran hem och då blire att ficka hennes hår, sminkningen... Sen blire av mot timrå för att stå och grina som ett freck och skricka, javet inte likt mig att grina. Men vafan nu börjar alvaret, ingen skola inge lek. Du står på egna ben nu, efter sommaren ska du dra till england och skaffa jobb på bar. Även min dröm med ;) Fyfan vad snabbt tiden går! Känns som att du 12 och jag 10 och vi skulle åka till cypen. Vi som aldrig vart utomlands förut. Men nu är jag 10 år utan 17 år och det är 2008 och inte 2001. Kvällen kommer bli helt underbar! Du kommer vara så vacker i din vita klänning, nä nu msåte jag sluta skriva innan jag börjar grina det här blir allt för känslosamt för mig.

Estet och het, jo tackar som fan vi vet! Es3 Dans

Bilder kommer på bilddagboken i morgon eller i natt.  We4knesss.bilddagboken.se

På återsende
/ Ida Österholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0