En snabbis!

Shuu

Jag vet är en värdelös bloggar, men nu är det sommar lov! Då är jag mest ute solar och badra, festar och är med kompsiar! Jag sitter aldrig typ vid datorn. Dom senaste två veckorna har vart helt underbara. Har vart med Cassi och natt badat och bil över stan med alex nino philip.  Har även vart med Frida och Elin väldigt mycket med. Vi har fått upp husvagnen. Där har vi haft en del fester, på midsommaren var jag i viskan med elin firda och bella. Underbar kväll! Med mycket tok och för mycket alkohol för min del. Sov hos Stoffe med Frida. Fast jag saknade min babe Cassi! <3 Sen vare Viskans parken där träffade jag en massa kompisar som ajg inte träffat på länge. Det var 1200 st där, en massa kompisar från stan var också där. En toppen kväll med andra ord. 

Idag ska jag ha fest hemma! Ohh yeah! inte illa! :D Hah! Men ska äta nu med mina älsklingar Cassi, Frida och Elin. Ha en bra sommar!  Så åter kommer jag med en blogg då och då ;)

I'm out Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0