Mer död än levande

Jag älskar dig, jag sankar dig, jag hatar dig, jag glömer! (8)

Idag slåg det mig att varför ska jag vara nere över dig?! De är bara idiotiskt! Eftersom de var bara jag som gillade dig, vad jag gör man sen när förtoendet sviker? och man in ser sitt misstag... vad gör man när rädslan och osäkerheten vägrar släppa? Vilket jävlest helvete det här börjar blir =/

Är bara onödigt som elin och frida säger? Nu sluta jag blogga på ett tag innan jag blir galen och blir helt fucking emo :D Haha

10 dagar kvar tills psyket blir 17 ;D då jävlar är jag nog död efter så mycket frida och elin fan ska supa ner mig aja hörs sen när jag orkar med de här :P

Kommentarer
Postat av: frida

men pälskling! du e ingen emo och fan ingen vekling, du e stark! de vet jag och du måste bara fundera igenom, vafan e det du missar? har levt hela livet utan? när din nya mobil är gammal.. hihi, lavvisar

2008-02-26 @ 15:18:52
Postat av: Ida

Du låter som min mamma ;D Du är så stark! men fuck starkheten!Kan inte alltid vara den som är kyligast och starkast, är bara människa jag med, och nu börjar jag bli helt jävla psyko!Är inte mig självlängre, nä du har fan rätt! Livet har ju bara börjat;) vi har ju en massa skit framför oss. Hultsfred med söt Cigge och resa till solen ska vi också göra! Vi börjar om på nytt när jag fyller år;D vi ränsar bort skiten, 9 dagra kvar sne kan jag börja blogga ingen! ;D

2008-02-26 @ 18:26:43
URL: http://We4kness.blogg.se
Postat av: fridae

Jamen vadå? De e få människor som inte e starka och du e inte nån ibland dom kan jag ju säga. Jag e stark, du e stark, elin e stark, anna e stark, starkheten behöver inte alltid vara att man e kall och inte visar känslor. Att vara stark kan vara på många sätt, t.ex att kunna visa känslor och respekt. Att kunna kontrollera situtioner m.m. Det är dem svaga som aldrig klarar av att visa vad dom känner och sånt. Och jag ahr aldrig sett dej som en känslokall och "stark" person i mina ögon och jag har alltid sett sig som en människa. ;D så ida bli dig själv igen och tänk inte på vad du var: kylig och stark. Utan du e ju bara människa så du måste ju få vara stark elr svag när du vill ;) pussis

2008-02-26 @ 22:53:23
Postat av: Ida

Klart som fan att de finns ;), de men de är san, men alla blir ju så jävla förvånade när jag vissar mig helt förstörd! Nu jävlar skiter vi i allt ;D och diggar lite musik äslskar dig!

2008-02-27 @ 19:26:38
URL: http://We4kness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0