"Blogg Ordet är ditt!"

Jag fattar inte vad du håller på med?, vad får du ut av att snacka en massa skit om hur jag förstör Frida? ;S Du måste seriöst vara mer efter än vad jag trode från början! Bara satt du vet så allt som Frida gör, gör hon för att hon vill det! Jag har ingen med det att göra, kan inte styra henne till att göra si och så. Du som är vuxen borde förstå det tycker man. Men tydligen inte!
 Hon bryter sig lås från sina föräldrar eller vad ni nu kallar det, när ni har era små kafferep! Och sitter och snackar en massa skit om allt som rör sig! 
 Vad är det du är ute efter egentligen?! Att jag och Frida inte ska få träffa varandra eller? =/

Spelar ingen roll vad du säger och göra, för det finns inget du kan göra! kommer aldrig tillåta dig, ta Frida ifrån mig! Fattar du det? Lika bra du lägger ner nu ;)...och hur kul kan de vara att sitta och cirkulerar kring ungdomarnas bloggar?! Snacka om att ha lite att göra på dagarna!


Samma kött och blod finns i henne som i mig! Vi är kusiner och står varandra så nära, mer som syskon! Finns inget som jag är så jävla glad över! Hon lyser upp min dag, har min egna lilla solstråle! Sommarlovet 07 då fattade vi hur jävlest bra vi tyckte om varandra, och sen dess är vi oskildaktiga! Älskar min Frida Edin, skulle aldrig byta bort våran vänskap, och du ska fan inte få ta henne ifrån mig!

Frida tilläger: JAFÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0